Strategische Marketing in de timmerindustrie

Na een geslaagde opleidingsdag gisteren over “Bouwdelen en Detailleringen” door Gerard Roest, vanmorgen op tijd gestart met dit onderdeel van de Managementopleiding Industrieel Bouwen met Hout door Hedwyg van Groenendaal. Hoe bewust zijn producenten van prefab elementen, kozijnen, trappen en deuren van de markt, hun huidige en potentiële klantenkring? Welke bewuste keuzes maken zij? Waar liggen kansen en welke kanalen zou je het beste kunnen gebruiken? Deze keer online en o.a. gebruik makend van de tool hashtagMiro om ervaringen uit te wisselen.
hashtagstrategischemarketing hashtaghoutprofessionals hashtagmanagementopleiding hashtagMOIBmH hashtagtimmerindustrie hashtaghoutskeletbouw hashtaghouthandel
Houtbouw ’t Zand HEBO Kozijnen B.V. Onthout ons! Houthandel Looijmans | Venlo Hout De Mors Eemshout Prefab Veerman De Rijp Trappenfabriek Vermeulen B.V. Timmerfabriek Peter Dekker B.V. Ad Donkers machinaal timmerbedrijf B.V. Ad van Esch Machinale Houtbewerking BV Meerkerk Houtbouw B.V. HMC NEXT NBVT ROGOS Management, Training en Advies